Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Ταση φυγης...

Οπου και να παω , πανω σου πεφτω.
Τι κακο κι αυτο;Ποσο αηδιαστικα μικρος ειναι ο κοσμος...
Και να πεις οτι συχναζουμε στα ιδια μερη; Καμμια σχεση.
Και τα σπιτια μας - εγω στη μια ακρη της πολης , εσυ στην αλλη.
Και συνεχιζουμε να πεφτουμε ο ενας πανω στον αλλον , αδιακοπα.
Τι;Δεν πιστευω σε μοιρες και κισμετ.Τις μοιρες μας τις διαμορφωνουμε εμεις.
Με την ευγενικη χορηγια των ανθρωπων που κυβερνουν τις ζωες μας .
Και των αλλων , αυτων που κυβερνουν τις καρδιες μας.

Μα, με βλεπεις που παω απο αυτη τη μερια , γιατι δεν αλλαζεις δρομο;
Παντα ετσι ησουν , αντιδραστικος ! Αντιδραση στην αντιδραση.
Ασπρο ελεγα εγω , μαυρο εσυ.Μεσα εγω , εξω εσυ.Πουθενα δεν σε επιανα.
Μεχρι που...
Δεν θελω αλλο , ασε με ! Κουβεντα δεν θελω , μ'ακους;Αχνα!
Φτανουν αυτα που ειπες.Φτανουν αυτα που εκανες.Φτανουν...
Φευγω , αυτο κανω . Σου γυριζω τη πλατη και φευγω !
Οσες φορες κι αν πεσω πανω σου , παντα θα φευγω .
Οτι και να μου πεις , οτι και να κανεις , αυτο δεν αλλαζει.
Αρκουν οι αλλαγες που εφερες εσυ.Φτανουν και περισσευουν για μια ζωη.
Τι με κοιτας; Η ιδια ειμαι , οπως με αφησες . Ναι , αυτο που ακους , οπως με αφησες .
Οχι , δεν σε αφησα εγω . Εσυ..Εσυ φταις για ολα!Εσυ και το καταραμενο το εγω σου!
"Εγω θα το κανω !Εγω θα το ζησω ! Εγω θα πατησω πανω σου , θα σε κανω σκονη ! "
Φτανει με το εγω σου , φτανει πια!
Τωρα με νοιαζει το δικο μου εγω .Αυτο που εμεινε πισω να μαζεψει τα κομματια.
Αυτο που εκλαιγε μερα νυχτα , ακομα κι οταν δεν ειχε αλλα δακρυα .
Δεν υπαρχεις πια .Σε σκοτωσα , δεν υπαρχεις !
Δικαιο δεν το βρισκεις ;Μιας και με σκοτωσες πρωτα εσυ...
Φυγε.Δεν υπαρχει τιποτα πια εδω για εσενα.
Θελω να κλεισω τα ματια μου κι οταν τα ανοιξω να μην εισαι εδω.
Να μη σε βλεπω .Να μη σε ακουω .Να μη σε νιωθω.
Δεν νιωθω τιποτα εξαλλου, τοσο καιρο πια.Συνηθισα.
Και ερχεσαι εσυ , οποτε θες για να με ταραξεις ;
Να φυγεις , σου λεω ! Δεν σε θελω εδω !Μου κανεις κακο, δεν το καταλαβαινεις;
Φυγε.Σε παρακαλω , φυγε.Δεν αντεχω αλλο.
Πρεπει να φυγεις εσυ.
Εγω;Εγω δεν μπορω να φυγω.Νομιζεις δεν προσπαθησα;
Χιλιες και αλλες τοσες φορες .Μερες και νυχτες.Ματαια.
Καθε φορα που νομιζα οτι τα καταφερνα , ερχοσουν παλι μπροστα μου.
Για αυτο σου λεω , φυγε.Φυγε εσυ.Εσυ που μπορεις .
Εγω πως να ξεφυγω απο το μυαλο μου; Ενω εσυ...Εσυ εισαι μονο μια σκεψη...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου