Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΣΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟ...

Μπα.Νηστεια δεν κανω.Εδω δεν κανω θρησκεια .Και με το ζορι διαιτα.Να μασησω καροτα για να ξεγελασω τη πεινα ,οκ.Αλλα οχι στο ονομα της οποιας "καθαρσις".Δεν υπαρχει θεος αγαπη μου.Αν υπηρχε δεν θα αναγκαζομουν να τρωω καροτα και μπροκολα.Δεν γινονται θαυματα , επισης.Αν μπω στο τζην που φοραγα πριν 10 χρονια , call me a believer.Περαν τουτου , τα μονα θεια που με ελκουν ειναι σαρκικα και ακρως ανουσια.Αλλα οτι πρεπει για οφθαλμολουτρο.Για αρχη.Το ξετυλιγμα , αργοτερα .Πιστευω εις εναν θεον που με κανει να νιωθω θεα - τουλαχιστον.Μεσα και εξω απο το κρεβατι.Αν και το κρεβατι ειναι πολυ mainstream πλεον.Ο πολυελαιος θελει γυμναστηριο και ο καναπες σουστες.Αλλα οποιος θελει , βρισκει - ή προσαρμοζεται , ή μεταποιει στα μετρα του.
Τεσπα , χασαμε το δασος.
Αλλα , ελα μου που το δεντρο μπροστα εχει κοιλιακους φετες.
Αμαρτανεις;
Κολαζεσαι;
Μπα , σου τρεχουν τα σαλια σιγουρα και το μυαλο κανει σχεδια αποπλανησης.
Ειμαι αντιδραστικο πλασμα.
Τις πλεον "ακαταλληλες" στιγμες ξυπναει μεσα μου το προστυχο κτηνος .
Τοιχο - τοιχο , τοτες.
Καλου κακου.
Κι ολες αυτες οι σκεψεις μετα απο καταναλωση ταραμοσαλατας και χταποδιου.
Ηταν βεβαια λευκος ο ταραμας - κατι εξηγει αυτο.
Σημερις λοιπον , καθαρα Δευτερα - αν και για εμενα καθε Δευτερα ειναι για φοβο , ειτε καθαρη ειτε βρωμικη - το τι χαζι εχω κανει σε ιστοσελοδες με μικρους θεους , δεν περιγραφεται.
Σπουδαιο πραγμα το ιντερνετ - σου ανοιγει παραθυρα στο κοσμο.
Και κυριως κλειδαροτρυπες.
Dirty, dirty mind, αναφωνουν οι φιλοι μου.
Σωπα καλε , τιποτα το σπουδαιο.
Μονο οτι λεω ο,τι σκεφτομαι.
Διχως φοβο και παθος.
Και σιγα μη σας πιστεχω οτι οι δικες σας σκεψεις ειναι απο αγνο παρθενο μαλλι.
Get real.
And get laid , makes your brain work right.
Και μη κανετε νηστεια στο ονομο κανενος θεου.
Καντε θεο τον απεναντι με τα τσακιρικα ματια .
Και αν αξιζει , ξανακαντε τον.
Και ασε τον παραδεισο και την κολαση για τα αδεια μυαλα και τις στενες αγκραφες.
" I believe , i trully believe !!! "

2 σχόλια: