Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΚΟΙΤΑ ΜΕ ...

  Κοίτα με , δες με ! Είμαι τόσο κοντά ...Απομακρύνεσαι , πάλι απομακρύνεσαι ...Τρέχω , αλλά δεν σε φτάνω .Μπαίνω στον ίσκιο σου , βυθίζομαι ...Φαντάζομαι το βλέμμα σου ...Όχι , όχι αυτό το βλέμμα , ΑΥΤΟ το βλέμμα σου , πάνω μου ...Θα το άντεχα λες; Γελάς για κάτι ανούσιο , προσωρινό . Τι να κάνω , τι να πω για να με δεις; Η νύχτα μου σε θέλει και εσύ ...εσύ δίνεσαι εκεί που δεν πονάει . Δεν βλέπεις; Κοίτα με ! Πως αντέχεις να ζεις στο λίγο; Θέλω τόσα πολλά και τα θέλω όλα για εσένα...Δορυφόρος σου είμαι , πως γίνεται να μη με βλέπεις; Τα πάντα , μ ΄ακούς; Πιο πολύ από όσο αντέχεις , από όσο φαντάζεσαι οτι μπορείς...Δες πόσο διάφανη είμαι , κοίτα με , είμαι ο καθρέφτης σου !

  ...Με κοιτάς...Αλήθεια ...Με κοιτάς! Ζαλίζομαι ...Λίγες ανάσες έχασα , θα ζήσω σου λέω !Τόσο φως ...για εμένα ; Κράτα με , όλα γυρίζουν ...Ζεστά , τόσο ζεστά...Κράτα με , μη σταματάς να με κρατάς! Με είδες ...Αλήθεια , με είδες ! Γελάς με το γέλιο μου - ακούς τη μουσική μας; Ζωή , πνίγομαι από ζωή , επιτέλους! Έχω τόσα να σου δείξω , δεν ξέρω απο που να αρχίσω ! Ναι , τρέχω , ξέρω οτι θα με πιάσεις όμως ...Με είδες ! Η φαντασία ωχριά , στο ορκίζομαι ! Οτι θες , όλα για εσένα , όλα για το φως σου ...Κλαίω; Βρήκε διέξοδο η χαρά , αυτό μόνο . Φως μου ...Τα πάντα , φως μου ...Το βλέμμα σου , ΑΥΤΟ το βλέμμα σου ...Για εμένα ! Κόμπος στο λαιμό ...Δεν φανταζόμουν , δεν μπορούσα να φανταστώ το πολύ σου ...Όλα , όλα μ ΄ακούς ;Όλα εδώ , στη θέση τους - το άκουσες και εσύ; σφράγισε ...Ότι έχω , ότι είμαι , μόνο κοίτα με ...Να βλέπω οτι με βλέπεις ...

  Τίποτα δεν είναι ίδιο, δες. Ακόμα και τα χρώματα φαίνονται αλλιώς. Θυμάσαι το πριν ; Ούτε και εγώ. Ξεθώριασαν όλα τα άλλα ...Υπάρχει μόνο το εδώ , το εδώ μας...Δεν βυθίζομαι / πετάω ...Δεν τρέχω / με έπιασες...Φως μου , φως μου ...Τα πάντα είναι εδώ ...Με κρατάς , σε έχω...Κοίτα με , ΠΕΘΑΙΝΩ  για το βλέμμα σου. Είναι για εμένα μόνο , λες. Γελάω γιατί σε πιστεύω ...Γελάω γιατί με είδες , επιτέλους με είδες ...

4 σχόλια:

  1. και τώρα εγώ τι σχόλιο να κάνω? Με συγκινεί απίστευτα ό,τι έχεις γράψει μέχρι τώρα! Το μόνο μου σχόλιο είναι ότι γράφεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και πως χαίρομαι που μοιράζεσαι αυτές τις υπέροχες σκέψεις σου, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΔΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=7hpGRspKbic

    αφιερωμένο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε ευχαριστώ πολύ μικρό μου - [ τα λεφτά τα θες στον ίδιο λογαριασμό ή άλλαξε κάτι;!]
    θύμησέ μου όταν θα γίνω διάσημη συγγραφέας να σου δίνω τα βιβλία μου τζάμπα - τόσο λαρτζ τύπος είμαι , ναι ...
    το τραγούδι είναι απο τα αγαπημένα μου ...
    φιλιά εμπνευσμένα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρίζει το κέλυφος του αυγού. Καλά ζεσταμένο, θα σκάσει μύτη όπου νάναι το κλωσσόπουλο. Θέρμανση θέλει και φως και μετά όλα θα βρουν τη σειρά τους, θα τοποθετηθούν εκεί που πρέπει. Άιντε βουρ! Περιμένω με αγωνία για να διδακτώ κι εγώ.
    ΥΓ. Μμμμμμ ρομαντικιά!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή