Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ

Ηταν ερωτας με τη πρωτη ματια.
Το ειχα φανταστει καπως αλλα η πραγματικοτητα ξεπερασε καθε προσδοκια.
Ηταν φωτεινο χωρις να ειναι χαζοχαρουμενο.
Ηταν εντονο αλλα διακριτικο.
Μαλακο και απαλο - και μονο στην ιδεα οτι θα με σκεπαζε γουργουριζα σαν ευτυχισμενη γατα.
Ηταν εκει , μπροστα μου.
Σε μια απλη και αχρωμη - κατα τα αλλα - βιτρινα.
Το σεντονι των ονειρων μου...
"Γεια σας , ηθελα να ρωτησω για το σετ σεντονιων που εχετε στη βιτρινα.Ποιο;Να σας δειξω.Να , αυτο εκει , δεξια κατω απο το μαξιλαρι με τον Μικυ ( τζιζους.. )...Ναι , ναι ,αυτο! Ημιδιπλο το εχετε;Ναι ; Ωραια...Ωραια υφη ( τζιζους!)...Θα μου πειτε τη τιμη;..Συγνωμη , δεν σας ακουσα καλα.Α.Τελικα σας ακουσα καλα ( τζιζους κι η μανα του !) .Ατοκες;Οχι , δεν εχω καρτα .Ειχα παλια αλλα τελικα αυτη με ειχε περισσοτερο και τη ξαποστειλα - μετρητα μονο ...Καποια καλυτερη τιμη;Ναι , σας ειπα μετρητα.Ποσο;Αυτο ειναι το καλυτερο που μπορειτε να κανετε;Μαλιστα.Ναι , καταλαβαινω , οτι μπορειτε κανετε ( τζι-ζους, λε-με !).Λοιπον , αν μπορειτε να το κρατησετε - εκτος αν εχετε και αλλα;- γιατι δεν εχω μαζι μου τοσα χρηματα , αλλα θα τα εχω αυριο...Σιγουρα;Οκ τοτε , τα λεμε αυριο , καληνυχτα σας. "


Ενταξει , ηταν υπεροχο.
Ενταξει , ηταν πανακριβο.
Αλλα το ηθελα.
Και θα το επαιρνα.
Φυσικα , το πηρα .
Πηγα σπιτι μου , ανοιξα τη συσκευασια , εκανα οτι δεν προσεξα τη μυρωδια της κολλας και το εστρωσα προχειρα στο κρεβατι μου.
Πρεπει να χοροπηδησα λιγο απο τη χαρα μου.
Μην απορειτε , καποιοι ανθρωποι σαν εμενα ζουν στιγμες εντονης χαρας αποκτωντας κατι που το ειχαν φανταστει καπως στο μυαλο τους και το ειδαν ξαφνικα μπροστα τους ενα ωραιο απογευμα.Αλλοι εχουν κολλημα με τις κουρτινες - η κολλητη μου εχει μανια με τα μαξιλαρια.Κουπες , πινακες , λαμπες , ριχταρια, βαζα .Και η λιστα ειναι ατελειωτη.Ολοι μας λιγο πολυ , εχουμε ενα κολληματακι με καποιο αντικειμενο - διακοσμητικο ή χρηστικο - για το σπιτι.Ε, το δικο μου ειναι τα σεντονια.Και μολις ειχα βρει τον βασιλια των σεντονιων ...
Μετα το χοροπηδητο , ηρθα στα συγκαλα μου , εβαλα τη λογικη να δουλεψει και αμεσως μετα το πλυντηριο.
Χμμμ, στους 40 στα χρωματιστα - ειναι και βολικο το γλυκο μου!
Το βαζω για πλυσιμο, το απλωνω και το ξεχναω προς στιγμην.
Σε αυτο το σημειο θα πρεπει να επισημανω ενα σημαντικοτατο γεγονος : εγω , δεν σιδερωνω.
Εχω χωσει την αδελφη μου που σιδερωνει καλα και γρηγορα .
Εγω μαγειρευω ομως , ενταξει;
Μετα απο δυο μερες βρηκα το σεντονι μου σιδερωμενο , ετοιμο στο κρεβατι.
[ Οποια/ος πει οτι σιδερωνει την ιδια μερα τα ασιδερωτα ειναι μεγα ψευτης!]
Αλλαζω λοιπον σεντονια στο κρεβατι μου , αλλαζω και παπωματοθηκη , τακτοποιω τα μαξιλαρια μου και ειμα ετοιμη για υπνο.
Ενταξει , ο υπνος δεν αλλαξε , ουτε εγινε καλυτερος με το καινουργιο σεντονι.Η διαθεση μου ομως ηταν μια χαρα.
Και περασαν οι μερες.
Και ηρθε η ωρα να αλλαξω σεντονια.
Φτου ξανα μανα , πλυσιμο , απλωμα , σιδερωμα.
Μονο που αυτη τη φορα το σεντονι ηρθε παρεα με την αδελφη μου.
"Δεν μου ειπες Αντωνια , ποσο το πηρες το σετ των σεντονιων; "
Της λεω τη τιμη και γουρλωνει ματια.
"Ενταξει μωρε , ηταν λιγο ακριβο (τζιζους ξανα-μανα) αλλα τα αξιζε τα λεφτα του"
"...."
"Τι;ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΒΑΨΕ;;;;"
"Οχι , οχι .Δεν εβαψε."
"Αλλα;"
"Τζαμπα τα λεφτα ρε Αντωνια.Το σεντονι ειναι θεοστραβο"
"Παρντον;"
"Το σεντονι λεω , ειναι στραβο.Αλλου παει η μια ακρη αλλου η αλλη"
"Παρντον;"
"Παιδι μου δεν με ακους;Εινα στραβο λεμε, αλληθωρο , ζαβο , πως το λενε! "
"Πως εγινε αυτο;"
"Τι πως εγινε;Ενα δυο πλυσιματα και ηρθε και στραβωσε.Ηταν να στραβωσει δηλαδη , δεν εφταιγε το πλυσιμο.Ηταν ελαττωματικο δηλαδη...Αντωνια;Αντωνια!"
"(σνιφ...Τζιζους αλλα σνιφ... ) "
"Ενταξει μωρε , πως κανεις ετσι;Ενα σεντονι ειναι!Αλλα το χρυσοπληρωσες τζαμπα κι αδικα "
"Το σεντονι μου ...Στραβο...Το σεντονι μου ..."
"Καλα , στρωστο τωρα και ξεπερασε το" - η λογικη αδελφη μου ...


Φυσικα , δεν το εστρωσα.
Το εκλαψα πρωτα , το θρηνησα και μετα τα σαραντα του , το ξεπερασα και το ξαναεστρωσα.
Αλλα ο ερωτας ειχε ξεφτισει.
Τα χρωματα του ευτυχως οχι .
Εκτοτε το πλενω και το απλωνω προσεκτικα - μη γινουμε και ρομπα στο στη γειτονια.
Και το χρησιμοποιω αραια και που.
Πηρα αλλα σεντονια, με αλλα χρωματα και σχεδια και χρησιμοποιω.
Αλλα κανενα δεν μου εκανε κλικ οπως εκεινο.
Το στραβο. Το αγαπημενο μου θεοστραβο σεντονι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου